Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
mungkin ini jalan yg terbaek .
May 8, 2012 • Tuesday, May 08, 2012 • 0 comments
Hi . Assalamualaikum semua . hee . sehat ? arap semuanya baek2 saja .Amin . hee . btw . lama tak update ni blog . wendu rasanya . huu . kebelakangan ni busy memanjang eh . hoho .laen studynya . laen lae d ckola trun ptg . latihan ruma sukan . apalar . eh . semualar . itular teda masa mw update ni blog . hee . okee . now mulakn story .

kali ni aku buad keputusan yg aku kira terbaek untukku . mulai sekarang aku takkn ganggu hidup si dia lagi . aku rasa apa yg aku buad ni mungkin cara yg terbaek untuk kami dua . ea . mmg berat nak lakukan semua ni . huu . sepa yg sanggup lupakan urg yg selama ni susa senang bersama . urg yg dulu pena syg dgn kamu . urg yg selalu ada d saat kyta susa . n first tyme dalam hidup aku , aku tak perna ada kapel yg ada family sebaek familyny  . sumpah . aku sygg mereka semua . huu :') . aku akn try untuk jauhkn diri dari dea walaupun berat . aku akan buad dea lupa aku untuk selama2nya . aku akan buad semua toe . tak guna lagi nak pkirkn pasal urg yg tak jadi milik kyta da . tapi . bole ka aku buad semua toe :(  Ya Allah . kuadkn aku . mcmnalar aku hadapi semua ni kalau hari2 nampak dea d ckola .eyy . mulai sekarang ,aku da deactive fb aku ,hp aku of . aku akn buad dea takkn pena nmpk aku d skola toe . aku rasa apa yg aku buad ni cara yg terbaek . bearlar dea tak dapat cari aku da . mmg ini yg dea maukn .;') aku turuti , bearlar dea bahagia dgn hidupnya  sekarang . if . kau bahagia aku akn turut bahagia . mmg bkn perkara yg senang untuk lupakan semua kenangan kyta selama 1 tahun . terlalau byk yg aku pelajari dari dea . tak apalar . aku akn buad semua toe secara perlahan2 . o ea . dgr lagu blog aku ni kn . hee . ni lagu yg dea bagi sama aku :'3 hee . dea selalu kata kalau kami bergadu . dea suru dgr aku dgr lagu "eren . takkan pisah" dea selalu kata . "takkan ada yg pisahkn kyta . sekali pun kau telah tiada ." aku ingat semua yg pernah dea kata sama aku . aku akan ingat semua kenangan kyta bersama sygg . :')


-Assalamuailakum <3


PASTFUTURE
Hello;

Hi *wave hand* I'm Nur Aqilah Zulkifli. I'm 18 y/o and study at Kolej Smart Reader Kids, Kuala Lumpur . Come from Tawau,Sabah .


Shout !
"Talk Here !
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • oi ! study :D
  • adam ♥
  • ♥ ♥
  • wenduu :'(
  • webcam samaa mamoy ;D
  • Tuhan Tolong jagakan dea untuk aku (':
  • my baby kenyang abes mkn . haha .
  • dy :'(
  • HANA TAJIMA (: . sayashukatenukdressawk (:
  • Justin Bieber - Drummer Boy (Audio) ft. Busta Rhymes

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome