Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
1 hari bersamaa dia :)
September 5, 2012 • Wednesday, September 05, 2012 • 0 comments

Assalamualaikum . hee . hi blogger . imissyou :* lamaa suda ni tidak curhat2 ni . hehew . maklumlaa urg busy . kunun . ngee . laepown . toe ary blog wosak . jadi tiada mood mw update . hee . brue jak ni d kasi bgus . itupown simple2 jak pown . comelkn skin deaa . warnaa ungu . miss mustache :D hee . ari ni nak cerita sikit . jum baca :D



Hari ni 1 ary dgn dea . hee . kmie jumpa ni pown coz bawa dea p beli barang kek . nak buadkn dea kek coklat . hee . lama da cean dijanjie . ngee .
Tadi :
Pulang dari sekola . dia ambk aku .pastoe terus pegy MCD .makan . haha . laparkn cean . ngee . maklumlaa urg kuad makan . kata2 dea " dasar gundud . kuad makan"haha . kesiankn aku kenaa olok begitu . lucu tgk deaa mkn . kurus2 begitu . tapy kuad mkn . burger dea duluan habis dari aku . hee . pas makan . kmie p beli barang kek . dalam kereta sempat lae snap pic . heew . toelaa hasilnya d atas :D tak comel pown . dua dua malu . lum terbiasa bergmbr bersamaa padahal hubungan da lama . pelikkn --` hee . tak apalaa . yg penting ada kenangan dgn deaa (': . tyme p beli barang kek . lucu kay . haha . dea yg angkat bakul . kesian dea . mcm suami aku jaa aku buad . haha . best belanja dgn deaa . bole minta pendapat lae . mcm urg suda kawin jaaa . haha . kesian juga aku tgk dea . tapy . tidak apalaa . jarang2 ni bole dpt boyfie yg bole teman kyta belanja n sanggup angkat2 bakul . hehe . syggg dy :* naseb boyfie aku penyabar . ekud jak kemanaa dbawaa . hehew . da abes belanja . mcm biasaa dea antar aku balik . dalam kereta sempat lae aku tertydo . kepenatan cean . dalam masa aku tydo toe . ada jak dea buad dgn aku . tak bole urg tydo lena . haha . di tariknyla idung aku . d cubitnyla pipi aku . ada2 jak o . hee . tyme da sampai umaa . mcm biasalaa . salam dea . hee . pastoe . dea bagi aku versity dea . hee . dea suru aku gunaa n jagaa . ngee . nty aku snap pic pakai versity dea oke :D wait n seee ! ngee . okela . tydo dulu . pye . Assalamualaikum <3 ada masa nty update lae blogger :*


PASTFUTURE
Hello;

Hi *wave hand* I'm Nur Aqilah Zulkifli. I'm 18 y/o and study at Kolej Smart Reader Kids, Kuala Lumpur . Come from Tawau,Sabah .


Shout !
"Talk Here !
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • happy besday :')
  • thanks adik yuyu :D
  • Regina Spektor - Fidelity
  • happy mothers day :D
  • mungkin ini jalan yg terbaek .
  • oi ! study :D
  • adam ♥
  • ♥ ♥
  • wenduu :'(
  • webcam samaa mamoy ;D

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome