Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
A moment . thanks syggg :')
December 24, 2012 • Monday, December 24, 2012 • 0 comments
Assalamualaikum . Hi blogger . hru ? hee . now . aku dah bergelar budak lepasan . ceh . haha . selama 13 tahun jadi budak sekolah . akhirnya aku meninggalkan zaman persekolahan . waa . sedih . sebab lepas ni akan rindu dengan zaman persekolahan . hee . btw . aku dapat PLKN .err . benda yg aku ndakmw . akhirny aku dpt juga :c serius . aku ndakmw pegi . tapi apa boleh buadkan . kena pergi juga . sudahla tidak biasa pisah dengan family jauh2 . apala nasibku nty ni . Ya Allah . aku nda sanggup tinggalkn org yg aku syg d tawau sendiri . mcmnala dea nanti . siapala urus dea . yg penting harap2 dea nda cari org lain selama aku d sana . itu benda paling aku takut! Ya Allah jangankn dea untuk aku . aku sygg dea sangat2 . aku ndakmw benda toe berlaku .jgn Ya Allah :'( . lebih kurang 2 minggu lagi aku nak jalan p PLKN uda . aku harap aidil dapat luangkan masa dengan aku . aidil dapat buad aku happy dalam masa 2 minggu ni . aku harap2 sangat :( btw . semalam kak fyza kawin . hee . aidil ajak aku pegi . hee . semalam banyak kenangan yg tercipta dan takkan aku lupa . bhaa . mari kita tengok2 gmbr . hee :


pertama : aku dapat jumpa kesayangan aku yg kedua . hee . putra adam . heee . so cute!rindu gyla2 dengan ni budak . adam da besar . makin hari makin comel .makin hari muka dea sama dengan aidil . haha . kata2 mak dea . ini c aidil kecil . hehe . btw . kak lala syg adam sgt2 . hee :*


kedua: HAHA .u seee . angan2 nak kawin da. hehe . biasala . mesty simpan angan2 yg tinggi . hee . insyaAllah 1 hari nanti kalau ada jodoh and d panjangkan umur . pasti semua ni jadi kenyataan . hee . berdoala selalu moga jodoh berpanjangan . han . lala sayang han sangat2 . ingat toe kay :* inilar benda yg nda boleh aku lupa sampai bila2 . duduk atas pelamin dengan org yg paling aku syg . first tyme dalam hidup ni . haha . Ya Allah . aku harap semuanya menjadi kenyataan . aku mahu dea jadi yg terakhir untuk aku . hee . harap sangat2 . :')


ketiga : caah . candid .haha . btw . baru perasan . senyuman kami sama . bentuk mata kami sama . HAHAA .perasan .LOL .dagu main peranan bebeh . andubhaaa :*kesayangan . hee .:')


the last : hee . segala kenangan ada dalam gambar ni . :') hanya Tuhan jak tahu mcmna happyny aku semalam . family dea semua bagus dengan aku . semua duduk layan aku . hee . terima kasih sangat2 . aku akan ingat semuanya ni . hee :')



-Btw , syggg . ingat kay , lala syg han sangat2 even han suka sakitkan hati lala . tapi . syg lala dekat han takkan pena berubah . hee . lala harap perasaan syg han dengan lala tak berubah kay . jaga hubungan . saling bertolak ansur dan memahami antara satu sama lain . insyAllah kalau kyta jodoh . Tuhan pasti satukn kita . itu janji Allah :') ingat kay syg . jgn pena lupa dengan lala . nanti tanggal 15.2.2013 . kita 2 tahun . sori sayang nda dapat celebrate sama2 dengan han . han tunggu lala habis PLKN ea . han jangan nakal2 . ingat janji kita . tunggu lala ea . hee . Loveyou . 


PASTFUTURE
Hello;

Hi *wave hand* I'm Nur Aqilah Zulkifli. I'm 18 y/o and study at Kolej Smart Reader Kids, Kuala Lumpur . Come from Tawau,Sabah .


Shout !
"Talk Here !
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • 1 hari bersamaa dia :)
  • happy besday :')
  • thanks adik yuyu :D
  • Regina Spektor - Fidelity
  • happy mothers day :D
  • mungkin ini jalan yg terbaek .
  • oi ! study :D
  • adam ♥
  • ♥ ♥
  • wenduu :'(

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome