Little Thing..
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
sayangggggggggggggg . jaga diri !
January 4, 2013 • Friday, January 04, 2013 • 0 comments
Assalamualaikum blogger,hru ??? hee . malam ni nak borak kejap . nak update ni blog . sebab sok dah nak jalan pegi PLKN . so aku kena update ni blog untuk aidil :'( nanti selama 3 bulan aku sanaa . aku amanah dengan aidil suru jaga n update ni blog . hehe . untunglaa . :3 kalau dea pandai . tapi . mesti belajar .okay sygggg ! btw . tadi last kami jumpa sebelum aku jalan . jumpa pun sebab aku mengusut dengan dea minta bawa p beli aiskrim . hihi . mula2 tak jadi tyme toe  mulalar aku ndada mood . pandai kuar air mata kuar sendiri . mulala text dengan aidil marah2 . last2 dea pujuk pegi bawa aku . heeeeeeeeeeeee :DD nasibla dea sabar dengan sikap aku yg sekarang kuat mara2 . entahla kenapa aku begini dah . terbalik da sekarang kami ni . hehe . aku kuat mara . dia sabar pujuk . errrrrrrr . aku sayang kau dy sangat2 :') rasa dihargai bila kau pujuk aku dengan ikhlas hati . sanggup berkorban untuk aku . aku hargai semua itu . hee . thanksss syggggg :* tadi,pas pegi beli aiskrim . kami singgah jap pegi uma dia jumpa mama n adam . waaa . rindu gila dengan adam . first2 adam tak mahu dengan aku . hihi . kali dea heran aku guna spek . lepastoe lama2 mama dea kata itu kakak lala . nda lama kak lala jalan toe . lama lagi boleh jumpa adam . hee . last2 mahu juga dea dengan aku . makin comel . Ya Allah . tuhan jak tahu mcmna rasanya aku menggeram tadi . nasib ada mama dia . kalau nda habis da aku rogol . eh . hahahahahaa :P LOL .pas jumpa adam,aidil hantar aku balik . mcm biasa . salam mak dia . tyme salam mak dia . mama dia peluk n kiss aku . Ya Allah terharunyaa . aku rasa aku d sayanggggggg . hee . mahu kuar air mata tyme mama dea kiss pipi aku . nda pena2 mama dia begitu dengan aku :') gembira jugala tadi walaupun dapat jumpa dea sekejap . aku rasa bahagia . n sedih aku hilang . nda boleh aku tgk muka aidil tadi . aku tahan air mata. turun jak dari kereta automatik air mata aku jatuh . errrr :'( aku takut tinggalkan dea sendiri2 d tawau ni . aku risau !harap2 dea tak buat papa . n dalam keadaan yg sihat . amin ! btw . han . ingat semua pesan lala kay . jangan buad perkara yg lala benci seperti :

-jangan suka jalan tengah malam n pergi tempat yg tak tentu ,
-jangan TIPU lala selama lala d plkn ..
-jangan text sama PEREMPUAN lain selama lala d plkn .
-jangan buat perkara yg nda2 sampai mama n ayah marah .
-jangan pernah contact si ..........(faham2la)awasssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!
-jangan tak cari lala selama lala d plkn . fahamm???????
-Jangan malar on9 !!!!!!!!!

Dan perkara yang paling penting dan harus han ingat . ialah :

-Jagi diriiiiiiiiiiiii . paling penting !
-Kalau sudah dapat kerja . kerja bagus2 . dan kalau boleh tak mahu kerja jauh2 . please syggg :'(
-Jaga pemakanan makan byk2 supaya gendut .
-Tengok2kan family lala . hee .
-Jaga adam n ezanyie :DD
-Jagakan fb lala n blogger lala .
-Tengok2kan kawan2 lala .
-kesihatan jaga sygg , han toe elegik ubat . so . jgn buad perkara yg nda2 , ada faham ????
-Solat jangan tinggal :')
-Ingat yg lala selalu syg sama han . hihi .


-Btw , han tunggu lala tanggal 16 Mac ea sygggggggggggg :') lala balik da . yahoooo . ingat semua pesan2 lala toe kay . ingat . jangan buat perkara yg lala BENCIIIIIIIIIIIIIIII . !!!!! okay O.O. jaga diri bagus2 . kalau ada masa update ni blog ea . hehe . nanti setiap minggu lala sent gambar ma han . okay . dont worry :D    lala ndakmw han sedih2 . kalau han rindu dengan lala . tengok semua pic kyta ea . baca ni blog . lala janji . lala nda akan nakal2 di sana . lala ingat semua pesan han . lala ingat semua janji2 han . lala ingat semuanya! ingat hujung minggu contact lala okay . Han , dengar sinie . "Lala sayang han sampai bila2 " :') gonnaaa missyouuu syggggg . jangan nakal2 . ingat . jangan nakal ! Solat jangan tinggal . apapun yg terjadi ingat . lala sentiasa ada untuk han :') ILOVEYOU MOHD ZURAIDIL HAN <3



PASTFUTURE
Hello;

Hi *wave hand* I'm Nur Aqilah Zulkifli. I'm 18 y/o and study at Kolej Smart Reader Kids, Kuala Lumpur . Come from Tawau,Sabah .


Shout !
"Talk Here !
Memory
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-
  • A moment . thanks syggg :')
  • 1 hari bersamaa dia :)
  • happy besday :')
  • thanks adik yuyu :D
  • Regina Spektor - Fidelity
  • happy mothers day :D
  • mungkin ini jalan yg terbaek .
  • oi ! study :D
  • adam ♥
  • ♥ ♥

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome